Caracteristica distinctivă a afacerii dvs. este posibilitatea de a ajunge direct la consumatorul final. Prin urmare, vânzările joacă un rol fundamental în dezvoltarea oricărei afaceri de retail.
Vânzările în sectorul de retail sunt mijloacele de marketing cele mai utilizate pe scară largă din lume, datorită capacității pe care o au de a ajunge direct la consumatorul final, care își satisface nevoile momentane, ulterior devenind client fidel, dacă are parte de o experiență de cumpărături plăcută.
În retail totul se rezumă la o singură frază ” Ori ești diferit, ori ești ieftin”
În prezent, datorită creșterii concurenței, atragerea clienților este din ce în ce mai dificilă. Consumatorii au posibilitatea de a intra într-o mulțime de magazine, în care descoperă o gamă variată de produse.
Această situație obligă comercianții să ia în considerare oferirea unei valori percepute mai mare decât cea oferită clienților de către concurenții lor.
Provocările cu care se confruntă retailerii, fie că sunt mari, fie că sunt mici, sunt constante și crescânde. De aceea este atât de important să înțelegem care sunt factorii principali ai succesului și ce pârghii strategice ar trebui utilizate pentru a atrage mai mulți clienți și a crește vânzările.
Pentru a fi diferită, o afacere trebuie să se evidențieze față de concurența prin ceva anume, iar acel ceva trebuie să fie perceput și apreciat de clienți astfel încât să-i determine să intre în magazin și să-l exploreze.
În fiecare zi tot mai multe companii încearcă să descopere noi căi prin care să se diferențieze de concurență. Din acest motiv, modalitățile de realizare a diferențierii sunt în continuă evoluție.
Cele mai frecvente sunt de obicei calitatea, inovația, designul, „know-how-ul”, serviciul oferit, forma de distribuire a mărfii, imaginea brandului.
În acest proces de diferențiere de concurență un rol important îl reprezintă…
Rafturile metalice, o soluție perfectă pentru îmbunătățirea aspectului magazinului și atragerea clienților
Pentru ca o persoană să intre în magazin și să caute ceea ce are nevoie, trebuie să observe cu ușurință ceea ce îi poate oferi un supermarket sau un magazin de cartier, de exemplu.
De îndată ce pășește în magazin, privirea consumatorului trebuie să fie atrasă de rafturi în așa măsură încât să îl facă să se îndrepte către ele pentru a căuta produsele de care are nevoie.
Totodată, călătoria acestuia prin magazin trebuie să fie cât mai plăcută și confortabilă posibil. Acest lucru presupune ca mărfurile să fie plasate pe rafturi într-un mod eficient și ordonat.
În prezent, există o gamă variată de rafturi metalice pe piață. Alegerea lor trebuie făcută ținând cont de criteriul calității, întrucât este extrem de important ca rafturile pe care se plasează produsele să fie suficient de rezistente pentru a permite expunerea unei cantități mari de marfă. Pe de altă parte, trebuie să dea posibilitatea angajaților magazinului să afișeze o gamă cât mai mare de produse într-un spațiu cât mai concentrat.
Dintre aceste rafturi metalice rezistente în timp și pe care se poate plasa o cantitate mare de produse, fac parte gondolele, un produs perfect pentru orice spațiu comercial.
Acestea împreună cu rafturile de perete, rafturile pentru pâine sau rafturile de legume-fructe, printre altele, contribuie la amenajarea eficientă a unui magazin și îmbunătățirea experienței de cumpărături a clienților. Acest lucru duce la dezvoltarea afacerii de retail, întrucât cresc vânzările.
Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea într-un timp cât mai scurt, vă recomand să luați legătura cu cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, care vă pot oferi o gamă variată de rafturi metalice, potrivite pentru schimbarea aspectului magazinului dvs. Mult succes!