Optimizare SEO, un foarte bun aliat sau un adevărat coșmar? Cu toții știm că SEO ne ajută să câștigăm vizibilitate online și să ne creștem autoritatea ca brand. Dar poate fi si o mare bătaie de cap, mai ales că la început este o strategie cu rezultate pe termen mediu-lung.
Oricum ar fi, este o tehnică ce trebuie bine stăpânită pentru a avea succes atât în motoarele de căutare, cât și pe diferite platforme sau rețele de socializare.
Prin urmare, a sosit momentul să afli despre tendințele din marketingul digital pentru a avea succes în noul an.
În cele ce urmează vei descoperi 2 dintre tendințele SEO pentru 2024 și la ce firmă poți apela pentru a beneficia de servicii de optimizare SEO de top.
Optimizare SEO-Tendințe SEO importante în 2024
1. Inteligență artificială pentru optimizarea SEO
Cu toții am aflat că Inteligența Artificială ne poate ajuta în crearea de conținut în toate tipurile de formate (text, video, audio, imagine…), precum și în proiectarea strategiilor și analiza cantităților mari de date care ajung la o companie. Dar, știai că poate fi cu adevărat utilă și pentru sarcinile de optimizare SEO? În plus, în 2024 va fi folosită mai mult ca niciodată.
De asemenea, specialiștii SEO pot folosi această tehnologie pentru a obține informații despre optimizare și cuvinte cheie în funcție de preferințele pieței și comportamentul consumatorilor.
Pe scurt, ceea ce permit instrumentele AI orientate spre SEO este realizarea acelor sarcini de poziționare puțin mai mecanice, precum căutarea cuvintelor cheie adecvate, includerea lor naturală în text sau efectuarea de audituri web, printre altele.
2. Asigură-te că ceea ce scrii este util pentru Google
După cum probabil știi deja, Google folosește sisteme automate de clasare pentru a sorta rezultatele căutării, recompensându-i pe cei cu informații fiabile și utile și clasându-le mai bine. Compania obișnuiește să implementeze modificări în sistemele de clasificare, iar următoarele au fost cele mai recente. Totodată, acestora trebuie să le acordăm cea mai mare atenție:
- Algoritmul de clasare care clasifică utilitatea sau inutilitatea conținutului s-a îmbunătățit. Am putea spune că a devenit mai solicitant.
- Deși în 2022 Google a anunțat că va recompensa conținutul generat de și pentru oameni, în 2023 „by” a dispărut din ghidul său. Prin urmare, conținutul generat nu trebuie să fie creat de oameni pentru ca acesta să se claseze bine. Acest lucru se datorează, evident, dezvoltării instrumentelor AI precum ChatGPT și utilizării acestora de către creatorii de conținut. Și, deși Google s-a opus anterior acestui tip de tehnologie, a ajuns să i se alăture și să-și modereze poziția față de ea, acceptând conținutul pe care îl creează atâta timp cât avantajează utilizatorul.
- În cele din urmă, noutatea sa cea mai importantă. Sistemele de evaluare și clasificare a conținutului vor lua acum în considerare și conținutul terților de pe un website, chiar dacă acesta se află în directoare sau subdomenii specifice paginii. În acest fel, vor fi oprite abuzurile cunoscute sub denumirea de „parasite SEO” (SEO-ul parazit), practică ce constă în publicarea conținutului pe un site terț care are o înaltă autoritate pentru a clasifica mai bine conținutul respectiv. Acest lucru în sine nu este rău, dar problema vine atunci când este folosit pentru publicitate ascunsă, ceva despre care, teoretic, vom începe să vedem mai puțin.
Ce firmă oferă optimizare SEO București?
Dacă ai nevoie de servicii de optimizare SEO pentru ca afacerea ta să se bucure de mai multă vizibilitate online în 2024, poți lua legătura cu agenția Target Web, cu o experiență de peste 17 ani în optimizare SEO România, care te poate ajuta să fii în top pe nișa ta.
Datele de contact ale agenției sunt:
Nume: Target Web-Agenție SEO
Adresa: Strada 1 Mai 308, Petrești 515850, jud. Alba,
Nr. telefon:0745636576
Sună ACUM și află îndată optimizare SEO preț. Succes!