Există multe motive pentru care cineva alege să-și deschidă propriul magazin. Pasiunea pentru comerțul cu amănuntul, serviciul pentru clienți sau visul de a deține o afacere sunt în fruntea listei.
Totuși, un alt motiv, și unul destul de mare, este succesul financiar. Când deții un butic de îmbrăcăminte en-gros, vrei să te asiguri că utilizezi toate modalitățile pentru a avea vânzări de succes.
Acesta poate părea un obiectiv evident, dar atingerea poate părea, de asemenea, neclară. Așadar, wholesale dear lover, iată câteva sfaturi despre cele mai bune modalități de a împacheta îmbrăcămintea en-gros astfel încât să ai vânzări de succes.
Retailerii tind să împacheteze produsele astfel încât nu numai să vândă mai multe articole simultan, ci și pentru a crește vânzările. Pare logic, totuși, dacă produsele pe care le împachetezi, nu par să aibă sens împreună, este posibil să nu se vândă. Ceea ce indică faptul că nu este bine să fie împachetate astfel.
Există câteva moduri diferite în care produsele ar putea fi împachetate. Unul dintre ele este punerea în același pachet a produselor asemănătoare. De exemplu, poți opta pentru a împacheta cinci maiouri, toate la fel, dar într-o culoare diferită. Conceptul de grupare a articolelor similare, dar într-o varietate de culori este inteligent, deoarece clienților le este adesea greu să se decidă asupra unei singure culori. Chiar dacă cred că s-au hotărât, odată ce văd un pachet în care există produse de mai multe culori, îl pun în cărucior.
Nu trebuie doar să grupezi aceleași articole pentru a avea succes. Uneori, combinarea diferitelor produse este, de asemenea, de mare ajutor pentru clienți. De exemplu, un client pleacă într-o excursie la schi și caută un pulover călduros și poate niște șosete de lână. Acest lucru îți oferă oportunitatea perfectă de a crea un pachet care include un pulover, șosete călduroase, o eșarfă, pălărie și poate câteva mănuși. Deoarece oamenii care cumpără au adesea cu un buget limitat, este posibil să nu intenționeze să cumpere toate aceste articole deodată. Cu toate acestea, văzându-le pe toate într-un pachet, se pot răzgândi cu ușurință, deoarece are mai mult sens.
De asemenea, este posibil să împuști doi iepuri dintr-o singură lovitură atunci când îți împachetezi produsele. Obiectivul principal al unui butic en-gros este acela de a face profit și de multe ori apare problema vechiului inventar. Uneori ai un produs pe care pur și simplu nu-l poți vinde și stă pe rafturi, ocupând spațiul unui articol mai profitabil. Acest lucru îți oferă oportunitatea excelentă de a încerca să scapi de acele articole neprofitabile și de a face loc pentru stocuri mai profitabile. Prin asocierea unui produs mai puțin popular cu ceva care se vinde ușor, ești pe cale de a-ți maximiza vânzările.
Așadar, ia în considerare aceste sfaturi pentru a-ți crea și optimiza pachetele cu îmbrăcăminte en-gros în mod inteligent.
***
There are many reasons that one may choose to open their own boutique. A love of retail, customer service, or the dream of owning a business are at the top of the list.
However another reason, and a pretty big one at that, is financial success. When operating a wholesale apparel boutique you want to make sure you are utilizing all the different ways to ensure maximum sales success. That may seem like an obvious goal, however getting there may also seem unclear. So, wholesale dear lover give you some tips on the best ways to bundle your wholesale apparel in a way that will ensure the maximum sales success.
Retailers tend to bundle products as a way to not only sell more items at once, but also increase sales. Seems logical, however if the products you are bundling don’t seem to make sense together they may not sell. Which defeats the point of bundling altogether.
There are a few different ways that products would make sense in a bundle. One of which is if they are all similar. For example, you may opt to bundle five undershirts, all the same but in a different color. The concept of bundling similar items but in a variety of colors is smart because customers often have a hard time deciding on one color in particular. Even if they think they’ve decided, once they see a bundle option in multiple colors they quickly develop the „might as well” mentality and throw it in the cart.
You don’t just have to bundle the same items to be successful. Sometimes throwing together different products is also really helpful to customers. For instance, a customer is going on a ski trip and looking for a warm sweater and maybe some wool socks. This gives you the perfect opportunity to create a bundle that includes a sweater, warm socks, a scarf, hat, and maybe some gloves. Because people often shop on a budget, they may not intend to purchase all of these items at once. However seeing them altogether in a bundle deal can easily change their mind, as it just makes more sense.
It is also possible to kill two birds with one stone when bundling your products. The main objective of a wholesale boutique is to make a profit, and oftentimes the issue of old inventory occurs. Sometimes you have a product that you just can’t seem to sell, and it sits on the shelves taking up space where a more profitable item could occupy. This gives you a great opportunity to try and get rid of those pesky items and make room for more profitable stock. By pairing a less popular product with something that easily sells, you are on your way to maximizing your sales.
So go ahead and take these tips into account, and be on your way to creating and optimizing your smart wholesale apparel bundles.