Ghid de optimizare SEO 2020: trucuri privind poziționarea site-ului

Cu siguranță ați observat deja că Google își schimbă algoritmul destul de regulat. Unele actualizări sunt mai importante decât altele, așa că este esențial să țineți pasul cu ceea ce se întâmplă în lumea SEO. De exemplu, acum 2 ani marea schimbare a fost Google Medic Update, în timp ce în 2019 s-a vorbit mult despre Google BERT Update.

Optimizare SEO

pixabay.com

Să aflăm care sunt tendințele SEO pentru 2020:

Optimizare SEO pentru căutări vocale

Numerele arată că acest format este din ce în ce mai relevant. Informațiile de la Comscore indică faptul că 50% din căutările din 2020 vor fi prin voce.

În timp ce datele raportate de Dialogtech spun că:

La nivel mondial, livrările de boxe inteligente de la Amazon și Google au crescut cu aproape 200% în trimestrul al treilea din 2018.

Vânzările acestor boxe inteligente vor depăși 30 de miliarde de dolari până în 2024 la nivel global.

Până în 2022, 50% în gospodării va exista un astfel de dispozitiv.

În 2020, 30% din navigările web vor fi fără ecran. Acest lucru schimbă modul în care oamenii interacționează cu brandurile.

Căutările vocale au aproximativ 25 de cuvinte.

51% dintre cumpărători folosesc căutări vocale pentru a căuta produse.

Ținând cont de acest lucru, ar trebui să știți cum să optimizați căutările vocale. Primul lucru pe care ar trebui să îl faceți este să încercați să vă poziționați în vârful clasamentului. Deoarece Google are tendința de a afișa răspunsuri utilizatorilor cu conținut de top 3.

De asemenea, ar trebui să includeți întrebări și răspunsuri în conținutul dvs. Majoritatea căutărilor vocale se fac cu întrebări.

De obicei, Google arată site-urile cu aceste întrebări și răspunsurile acestora.

Pagini cu întrebări și răspunsuri sau  FAQs sunt excelente pentru căutările vocale.

Un alt truc pentru poziționarea corespunzătoarea a site-ului dvs. web este poziționarea în fragmentele prezentate. Vom menționa acest punct în detaliu mai târziu.

Adaptați-vă la modificările optimizării SEO locale

Crearea unei pagini My Business pe Google este un punct cheie dacă doriți să vă clasificați pentru căutările locale. Așadar, puteți apărea în căutări care implică expresii precum: aproape de mine, adresă sau număr de telefon.

Dar acesta nu este singurul lucru, trebuie să aveți un profil de legătură de intrare de calitate. Uitați-vă la backlink-urile competiției dvs. și încercați să le obțineți singuri. Ar trebui să le căutați pe cele pe care Google le privește ca autoritate la nivel local.

De asemenea, este important să efectuați o bună căutare de cuvinte cheie. Trebuie să includeți cuvinte cheie locale esențiale în strategia dvs. SEO.

Optimizați-vă site-ul pentru căutări vizuale

Am menționat deja cât de importante sunt căutările vocale, dar în ultimii ani. Și căutările vizuale au devenit relevante.

De exemplu, Google Lens are deja peste un miliard de căutări. Aceasta este o aplicație care permite oamenilor să caute lucruri pe care le văd cu camera lor mobilă.

O altă opțiune este rețeaua socială Pinterest, unde se efectuează 600 de milioane de căutări vizuale pe lună.

Deși acest tip de căutare abia începe, puteți începe să țintiți spre poziționare. Oamenii profită de căutări vizuale pentru cumpărături, adrese, identificarea obiectelor, traduceri, informații nutriționale și multe altele.

Această tehnologie este cea mai folosită de mileniali și de generația Z.

Pentru a vă poziționa site-ul în căutări vizuale, trebuie să optimizați SEO imaginile. Numele fișierului imaginilor trebuie să fie descriptiv și toate imaginile trebuie să aibă un text ALT cu cuvintele cheie.

Intenția voastră ar trebui să fie, de asemenea, să vă poziționați în Google Images. Pentru asta imaginile trebuie să fie de calitate, să fie optimizate și să respecte ceea ce am spus înainte.

Faceți link building

Link building-ul este încă foarte important și de aceea trebuie să țineți cont de el în procesul de optimizare SEO 2020.

Pe scurt, poziționarea web anul acesta se concentrează pe conținut și legături de intrare bune.

Ambele puncte sunt legate unele de altele. Fără un conținut bun, nu veți obține link-uri de intrare și fără link building nu veți putea ajunge pe prima pagină Google.

Sper ca aceste câteva trucuri despre poziționarea site-ului pe Google să vă ajute să vă îmbunătăți ROI-ul.

Pentru a avea parte de cea mai bună strategie de optimizare site puteți apela la o agenție Seo care vă poate oferi servicii Seo de calitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *